Przedstawiamy Państwu ofertę szkoleń dla Rad Pedagogicznych w placówkach przedszkolnych i w szkołach. Zawiera ona nowości związane z aktualnymi trendami i kierunkami kształcenia oraz bieżącymi zmianami w przepisach oświatowych. Zgodna jest z kierunkami polityki oświatowej państwa na rok szk. 2023/2024.
Każdy uczestnik zajęć otrzyma imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Przedszkola:
- „Trudny rodzic - jak z nim postępować?” (wykład i warsztat);
- "Trudne dziecko w grupie - sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami wśród przedszkolaków";
- “Udzielanie i dokumentowanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej w przedszkolu, w świetle obowiązujących przepisów”;
- " 'Czym skorupka za młodu nasiąknie...' czyli o kompetencjach kluczowych w edukacji przedszkolnej";
- “Mobbing i dyskryminacja w placówce oświatowej. Rozpoznanie i przeciwdziałanie”;
- "Aby nie łobuzowały";
- "Wykorzystanie elementów integracji sensorycznej w pracy nauczyciela w przedszkolu" (szkolenie - warsztat);
- "Programowanie i kodowanie na dywanie" (wykład i warsztaty);
- "Nowe technologie w edukacji przedszkolnej";
- "Metoda aktywnego słuchania muzyki według Batti Strauss" (warsztaty);
- "Efektywna praca zespołowa w przedszkolu (nauczyciele i pracownicy epedagogiczni: pomoce nauczyciela oraz obsługa administracyjna)";
- "Pedagogika M. MONTESSORI w przedszkolu - teoria i praktyka";
- "Jak odkryć ukrytą motywację" (wykład i warsztaty);
- "Postępowanie z dzieckiem krzywdzonym" (wykład i warsztaty);
- "Kształtowanie kompetencji językowych w przedszkolu w świetle nowych zapisów podstawy programowej";
- "Uczę się czytać i liczyć w przedszkolu. Metodyka nauki";
- "Przystanek - CZYTANIE";
- "Myślenie w służbie uczenia się";
- "Matematyka w spodenkach na szelkach";
- "I okazja czyni matematykę";
- "Praca w zespole. Razem czy osobno?";
- "Dziecko nieśmiałe, lękowe, depresyjne w grupie przedszkolnej - podstawy pracy wychowawczej i terapeutycznej";
- "Zespół Aspergera, ADHD, zespół FAS, zespół zaburzeń więzi, zespół Touretta - praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami";
- "Praca z dzieckiem nadpobudliwym i autystycznym" (wykład i warsztaty);
- "Metody i formy pracy z dzieckiem młodszym z wykorzystaniem chusty Klanzy" (wykład i warsztaty);
- "Wychowanie patriotyczne w przedszkolu" (wykład i warsztaty);
- "Edukacja daltońska w przedszkolach";
- "Edukacja językowa w przedszkolu";
- "Edukacja przez ruch" (wykład i warsztaty);
- "PROGRAMY WŁASNE - jak je pisać i dostosowywać do potrzeb i możliwości dzieci";
- "Terapia ręki" (wykład i warsztaty);
- "Psychologia małego dziecka"
- "Praca metodą projektu";
- "Jak współpracować w grupie (dotyczy Nauczycieli)";
- "Indywidualizacja procesu wychowania oraz edukacji w przedszkolu. Współpraca z rodzicem dziecka";
- "Zasady prowadzenia dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej w przedszkolu";
- "Dziecko przewlekle chore, w tym dziecko z cukrzycą w placówce oświatowej. Obowiązki placówki, procedury postępowania";
- "MS Teams cz. I - Podstawy pracy i komunikacja";
- "MS Teams cz. II - Tworzenie i publikowanie materiałów dydaktycznych dla uczniów";
- "Zarządzanie bezpieczeństwem w placówce oświatowej - obowiązki, procedury";
Szkoły podstawowe:
- „Trudny rodzic - jak z nim postępować?” (wykład i warsztat);
- “Udzielanie i dokumentowanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole, w świetle obowiązujących przepisów”;
- “Rozwijanie umiejętności uczniów i Nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach rządowego programu "Laboratoria przyszłości";
- “Sztuczna inteligencja w szkole (m.in. CzatGPT) - szanse i zagrożenia”;
- “Mobbing i dyskryminacja w szkole. Rozpoznanie i przeciwdziałanie”;
- “Geometryczne igraszki. Świat kształtów i nie tylko…” (wykład i warsztaty);
- “Programowanie z wykorzystaniem interaktywnego robota edukacyjnego ‘Photon’ ” (wykład i warsztaty);
- "TIK w szkole, czyli jak podnosić efektywność nauczania";
- "Informatyka, grafika komputerowa, obsługa komputera" (warsztaty);
- "Wykorzystanie zasobów internetu oraz e-learningu w pracy nauczyciela";
- "Monitor interaktywny w pracy nauczyciela - warsztaty dla całej Rady Pedagogicznej";
- "Agresja w szkole. Jak jej przeciwdziałać i sobie z nią radzić?";
- "Jak rozwijać wśród uczniów umiejętność uczenia się";
- "Jak skutecznie kształtować uczniów?";
- "Praca w zespole. Razem czy osobno?";
- "Nauczyciel, uczeń, rodzic. Komunikuj się - to łatwe";
- "Stymulowanie myślenia twórczego uczniów w procesie dydaktycznym i wyzwalanie ich kreatywności";
- "CYBERPRZEMOC - problem przemocy rówieśniczej w sieci";
- “CYBERBEZPIECZEŃSTWO - bezpieczeństwo ucznia w internecie, ochrona jego danych osobowych”;
- "Rozpoznawanie uzależnień u dzieci i młodzieży (alkohol, narkotyki, komputer, itp.)";
- "Sytuacje konfliktowe w szkole. Jak sobie z nimi radzić?";
- "Dziecko przewlekle chore, w tym dziecko z cukrzycą w placówce oświatowej. Obowiązki placówki, procedury postępowania";
- "Zaburzenia odżywiania u dzieci - symptomy, rodzaje";
- "Zdrowy uczeń/przedszkolak";
- "Zajadanie emocji - pierwsza pomoc";
- "Innowacje i eksperymenty w szkole - nowa jakośd w edukacji";
- "Metody aktywizujące na języku polskim";
- "Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa wśród uczniów";
- "Motywowanie uczniów. Techniki motywacyjne - aby uczniom chciało się chcieć";
- "Analiza wyników egzaminów zewnętrznych celem trafnego planowania zajęć";
- "Umiejętnośd przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej warunkiem skuteczności nauczania i uczenia się";
- " 'Księga geniuszu', czyli jak pracować z uczniem zdolnym, uzdolnionym,utalentowanym";
- "Przystanek - CZYTANIE";
- "Myślenie w służbie uczenia się";
- "I okazja czyni matematykę";
- “Efektywna praca zespołowa w szkole (Nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni: pomoce Nauczyciela oraz obsługa administracyjna)”;
- "Skuteczna komunikacja z rodzicami, szczególnie w sytuacjach trudnych i konfliktowych";
- "MS Teams cz. I - Podstawy pracy i komunikacja";
- "MS Teams cz. II - Tworzenie i publikowanie materiałów dydaktycznych dla uczniów";
- "Zarządzanie bezpieczeństwem w placówce oświatowej - obowiązki, procedury";
Szkoły ponadpodstawowe:
- „Trudny rodzic - jak z nim postępować?” (wykład i warsztat);
- “Udzielanie i dokumentowanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole, w świetle obowiązujących przepisów”;
- “CYBERPRZEMOC - problem przemocy rówieśniczej w sieci”;
- “CYBERBEZPIECZEŃSTWO - bezpieczeństwo ucznia w internecie, ochrona jego danych osobowych”;
- “Sztuczna inteligencja w szkole (m.in. CzatGPT) - szanse i zagrożenia”;
- “TIK w szkole, czyli jak podnosić efektywność nauczania”;
- “Mobbing i dyskryminacja w szkole. Rozpoznanie i przeciwdziałanie”;
- "Rozpoznawanie uzależnień u dzieci i młodzieży (alkohol, narkotyki, komputer, itp.)";
- “Sytuacje konfliktowe w szkole. Jak sobie z nimi radzić?”;
- “Edukacja włączająca w szkole - szanse i wyzwania”;
- “Uczący się uczeń. Współodpowiedzialność za własne uczenie się.”;
- “Współczesny uczeń - pracownik przyszłości. Kształtowanie kompetencji kluczowych w szkole ponadpodstawowej”;
- “Emocje i stres w pracy nauczyciela - jak sobie z tym radzić?”;
- “Efektywna praca zespołowa w szkole (Nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni oraz obsługa administracyjna)”;
- "Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa wśród uczniów";
- “Motywowanie uczniów. Techniki motywacyjne - aby uczniom chciało się chcieć”;
- " ’Księga geniuszu’, czyli jak pracować z uczniem zdolnym, uzdolnionym, utalentowanym";
- "Z bliskiej perspektywy - edukacja historyczna na lekcjach wychowawczych”;
- "Na styku dwóch światów. Natolatek, Nauczyciel i wartości”;
- "Mózg lubi się uczyć. Dlaczego nastolatek nie?”;
- "Skutecznie i efektywnie - strategie dla ucznia i Nauczyciela”;
- "Tworząc jakość kształcenia - metody pracy w klasie zróżnicowanej w szkole ponadpodstawowej”;
- "Płonąć, lecz się nie wypalać. Profilaktyka syndromu wypalenia zawodowego”;
- "Pokonać stres. Wspólny cel ucznia i Nauczyciela”;
- "Nie tylko dla humanistów - rzecz o symbolach”;
- "Interdyscyplinarność - mit, czy rzeczywiste wsparcie rozwoju ucznia?”;
- "Dziś nastolatek jutro dorosły - edukacja obywatelska w procesie wychowawczym nastolatka”;
- "Poznając to, co bliskie - wykorzystanie zasobów środowiska lokalnego w kształceniu ogólnym i zawodowym”;
- “Uczeń przewlekle chory, w tym uczeń z cukrzycą w placówce oświatowej. Obowiązki placówki, procedury postępowania”;
- "Zaburzenia odżywiania u dzieci - symptomy, rodzaje";
- "Świadomy Nauczyciel - bezpieczny uczeń. Rzecz o zagrożeniach w środowisku pracy i nauki”;
- „MS Teams cz. I – Podstawy pracy i komunikacja”;
- „MS Teams cz. II – Tworzenie i publikowanie materiałów dydaktycznych dla uczniów”;
- "Z bhp za pan brat. O czym każdy Nauczyciel wiedzieć powinien?”;
- "Zarządzanie bezpieczeństwem w placówce oświatowej - obowiązki, procedury"

Jeśli jednak chcielibyście Państwo zorganizować szkolenie na temat, którego nie ma na naszej liście, prosimy o kontakt. Postaramy się, zrealizować każde indywidualne zamówienie i przygotować "szkolenie na miarę”.
Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje tematów szkoleń!
Szkolenia realizujemy stacjonarnie oraz w trybie online.
Współpracujemy z kompetentnymi i doświadczonymi wykładowcami oraz trenerami. Poprzez połączenie wiedzy eksperckiej z doświadczeniem jesteśmy w stanie zapewnić uczestnikom wysoką jakość prowadzonych szkoleń.
Koszt szkolenia ustalany jest indywidualnie z instytucją zamawiającą - zapraszamy do kontaktu. Cena szkolenia obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie drukowanej, bądź w formie elektronicznej, imienne zaświadczenie.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom proponujemy również organizację wyjazdów integracyjnych połączonych ze szkoleniami Rady Pedagogicznej.
Jeżeli są Państwo zainteresowani zorganizowaniem szkolenia dla Rady Pedagogicznej prosimy o kontakt:
tel. 720 799 903
mail: biuro@zyskcs.pl
Zapraszamy do współpracy.